Blåvit

Hade en väldigt häktisk dag på jobbet i fredags då jag skulle göra två brudbuketter, 4 corsage, 2 tärnbuketter, klä ett hjärta och 17 bordsdekorationer. Morgonen började inte på bästa sett så jag började inte med den första brudbuketten förrän klockan tolv på dagen. Så det blev att jag fick jobba över till halv nio på kvällen. Men vad nöjd jag kände mig! Så kul att få göra allt själv hela vägen. Första prata med brudparet, sen beställa in blommorna, sätta ihop allt och sen ställa ut och dekorera och se slutresultatet. 
 
Den ena beställningen va bara på en brudbukett och ett coursage, i blått och vitt. Jag gillar ju inte färgade blommor som den här blåa rosen men det blev rätt fint ändå. Jag blev nöjd och det hoppas jag hon blev också.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0