22 år idag!

Har haft en underbar helg och födelsedag! Har bott hos Christian sen i fredagskväll, vilket har varit helt underbart att få spendera en massa tid med honom när det var vår 1 års dag och allt. Sen hann jag ju även med att träffa Lina i lördagskväll. Vi hade en supermysig kväll på trädgårdsföreningen. Vi hade med oss mat och dryck och satt och tjötade i solen innan diggiloo började. Pär Andersson va klart bäst! 
 
Idag vaknade jag upp och blev 22 år gammal! Jag och Christian gick ut med hunden på en långprommenad på ca 2,5 timmar på morgonen/förmiddagen. Sen på kvällen åkte vi och hela familjen till Liseberg och körde 10 kamp. Så roligt att göra något tillsammans och vi älskar ju att tävla. Jag ville främst slå Christian och sen även pappa, men den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket, eller vad brukar man säga? Det gick inge bra kan man säga... Har nog aldrig gått så dåligt! Men det roligaste var att Christian vann allt och slog pappa, även brorsan slog honom och jag tror det är första gången pappa inte vinner! Så det var en skräll. Hahah!
Nu ska jag strax gå coh lägga mig för att orka upp till jobbet imorgon. Tänk att det redan är midsommar nästa helg, det går så fort!
 
innan diggiloo
 
22år idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0