Grillkväll i slottis

I lördags cyklade jag bort till slottskogen efter jobbet för att möta Lina och Emma, vi skulle nämligen grilla. Dom handlade all mat och grill, men när jag var halvvägs dit (jag bor ju fem minuter ifrån slottskogen) så ringer Lina och säger att dom glömt det viktigaste av allt, nämligen tändare! Så det var bara för mig att cykla hem igen och hämta en. (ja, det kan gå snett utan killar också) Dom hade köpt hamburgare med tillbehör och majskolvar. Det blev riktigt gott och vi skrattade nog från det att vi träffades till vi blev tvugna att åka hem på grund av regnet. Det var en kväll som innehöll det mesta till och med lite blod. Jag skulle kasta ett naturgodis in i Linas mun men tredje gången som jag missade råkade jag träffa henne på läppen så den sprack och hon började blöda (det blev som scenen i hitta nemo då Doris får cyklopet på munnen och säger "Du träffa klockrent, blöder jag?" Hahah det är vår humor). Vi skrattade så vi fick ont i magen. Riktigt rolig kväll som avslutades under paraply!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0