Vill bara säga att jag lever

Hej på er! Nytt år har det blivit och allt. Ni som kikat in här de närmaste veckorna kanske undrar vart jag har hållit hus? Det är nämligen så att vi hade inbrott i vår lägenhet mellan jul och nyår och självklart så snodde dom min nya  Mac... Så jag har helt enkelt inte haft någon dator förrän idag, då jag åkte och köpte mig en ny. Jag tänkte uppdatera lite mer imorgon om nyår med mera men kan berätta lite om vad jag har haft för mig. Som ni kanske vet så blev jag arbetslös 1 januari, men jag har redan hittat ett nytt jobb som jag hoppas jag kan börja jobba på. Ska provjobba i början på februari. Så det jag har gjort är att pyssla lite med arbetsförmedlingen och a-kassa och allt va det innebär med papper och annat man ska fylla i. Är ju trots allt arbetslös nu i Januari. Tyvärr så har man blivit sjuk, feber och ingen ork, väldigt trist då jag ville komma i form nu när jag har tid att träna för en gångs skull. Så istället fördriver jag tiden med att måla en tavla till min halvkusin. Han har beställt en bild på Håkan Hellström i färg. Så jag ska för andra gången måla med färg och pensel på en duk. Denna gången dubbelt så stor och mycket mycket mer detaljer. Har jag tagit mig vatten över huvudet?? Duken är 100 x 80cm
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0