Summering av 2013

2013 va ett rätt bra år ändå när man tänker tillbaka. Man har gjort mycket och det har hänt en del. både bra och dåliga saker. 
 
Jag gjorde en teckning av Magnus Uggla.
Jag och Lina åkte till Stockholm och såg Magnus Ugglas Show på Hamburger Börs
     
 
 
Man blev lite småkär i Anton Ewald i Mello
 Fler nya teckningar
 
 Molly Sandén gjorde ett mycket uppsakattat inlägg på sin blogg. Det välde in kommentarer och jag gick från under 100 vänner till över 400 på instagram!! 
 
 
Jag och Malin gjorde lite roadtrips ner till Skåne för att kolla på mr Saade. Jag körde ner till Helsingborg och Halmstad. Första gången jag körde flera mil i sträck så där va jag lite stolt. I Halmstad lyckades vi även träffa honom efteråt, vilken lycka det va!! Och jag lämnade min teckning inramad.  
 
  
  
 
 
 
 
Jag fick mig en ny utmaning, att måla en tavla i oljefärg på duk vilket jag aldrig gjort förut.
 
 
Jag köpte mig en systemkamera som jag tänkt att göra så länge!! 
 
 
 
 
Jag började chatta med en kille på Facebook som jag sedan började dejta och som visade sig vara hur underbar som helst så vi blev tillsammans. Det är helt klart årets höjdpunkt!!! 
  
 
Första utomhuskonserten blev Darin på Liseberg
 
Rix FM Festival drog igång, första jag va på va i Jönköping
 
 
Jag hade hela 9 veckors semster, 9!!! Det är som ett sommarlov! Jag började semestern med att åka till Grekland med min underbara vän Lina. Hade inte varit utomlands på 5 år då och det var första gången jag reste med en kompis.
 
 
Eric Saades sommarturné var man på några gånger!
Först i Sövde och där fick man även se sin barndomsidol Magnus Carlsson.
 
 
Jag var väldigt kär den sommaren
  
  
  
 
  
 
Ritade Bruce Springsteen till min Halvkusin Niklas. 
 
Eric och Robin i Trollhättan
 
 
 
 
Sen var det Hälsingland i 2,5 veckor för att hälsa på Mormor och Morfar. Det var jättetufft att vara utan Christian så länge!!
 
 
 
Jag åkte hem tidigare än resten av familjen för att jag skulle hem till Erics konsert i Göteborg! Tyvärr gjorde det att jag missade min mormors 80 års dag och firande men gottgjorde henne med buketten som är med bland bilderna.  Jag kan säga att jag ångrade verkligen inte att jag åkte. Konserten va grym och efteråt kom ju Eric ut och sjöng med oss som stannat kvar och väntat, en oförglömlig sommarkväll. Sen fick jag ju träffa min Älskling tidigare :)
 
 
Rix fm i Malmö och göteborg + Kulturkalset
 
 
Jag köpte mig en ny laptop, MacBook Pro (Som nu tyvärr då är stulen)
 
Jag och Lina kom äntligen iväg på vår kanotutflykt som vi velat göra sen gymnasiet
 
 
Nya bilder
 
Signering i Allum
 
Jag va på LAdies night för första gången
 
Den 15 december firade jag och Christian 6 månader tillsammans på jul på Liseberg, så mysigt!
 
 
Ett nytt ögongodis dök ju upp i tv under hösten och som vann hela idol
 
Man fick aldrig den där julkänslan... Det va bara regnigt och ingen kyla. Inte ens på jobbet fick man den där myskänslan. Men beror nog på att vi skulle försöka bli av med allt i butiken inför stängningen efter nyår.
 
Året avslutades på ett bra sätt och nu hoppas jag på att 2014 blir ett ännu bättre och ännu mer händelserikt år!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0