Ping Pong

Hej på er! Nu verkar det som att jag börjar tillfriskna!! Så otroligt skönt. Tror jag får tillbaka mitt helt rätta jag bara jag får komma igång med jobbet igen. Det är inge kul efter ett tag att bara gå hemma och vara ledig varje dag när man egentligen inte ska vara det. Man blir väldigt trött, iaf jag. Men morgontrött som jag är så är det väldigt skönt att ha sovmorgon varje dag. Att kunna ligga kvar i den goa varma sängen under täcket så länge man känner, I love it!
 
Igår testade jag att träna, jag tog en prommenad till gymmet och jag vet inte när jag gjorde det senast, måste vart innan jul någon gång, inte okej! Det är rätt roligt, när man inte kan göra saker då vill man göra dom som mest. Man ska därför uppskatta tiden då man är frisk mycket mer än vad man gör. Jag har saknat träningen jättemycket! Det är så skönt att sätta på musik i lurarna och bara ha sin egen lilla tid, inte behöva prata med nån för en stund. Det gick faktiskt helt okej. Jag var väldigt darrig i musklerna men jag körde på som vanligt, jag kan inte ta det lugnt när jag väl kan träna och sen tyckte jag att det va så kul att äntligen kunna gå och gymma så jag ville liksom inte gå hem. Jag körde ett benpass och det blev ganska många övningar så när jag var klar va det lite jobbigt att ta sig ner för trappan, framsida lår va bra trött. Sen skulle jag ju prommenera hem också. Så vad resulterade detta i? Jo, träningsvärk såklart! Har så fruktansvärt ont, men det är skön smärta ändå. Benen känns som två betongblock. 
 
Idag var min lillebror ledig från skolan så vi åkte iväg och spelade pingis i ca två timmar. Så kul att få syskontid tillsammans, det var ett tag sedan. Förutom att jag förlorade varenda match förutom 1 så va det riktigt roligt! Och jag tänkte att det skulle vara bra för mina stela och ömma ben att röra på sig lite, men jag kan säga att efteråt så va dom inte roliga. Men skitsamma! Va inte meningen att detta inlägg skulle bli så långt så jag avslutar det nu med en bild på lilla mig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0