Nyår 2013/2014

Nyår är en dag då alla oftast har så stora förväntningar, men man behöver inte göra det till en så stor grej tycker jag, man kan göra det väldigt enkelt och det blir väldigt bra. Förra året firade bara jag och Lina och hade jättekul. I år hade ingen heller några direkta planer så det blev Lina, Frida och jag som firade tillsammans hemma hos Lina. Vi åt god mat, drack, spelade spel, tjötade, sköt upp några raketer (vilket gick sådär kan man säga. Om inte raketen välte innan den sköts upp och flög åt alla håll så vi fick ta skydd, så satt den kvar i marken och small på gräsmattan. Ja inte speciellt säkert, men kul hade vi för ingen kom ju till skada som tur va) och sjöng lite singstar. Som ni förstår så valde jag att fira min nyår utan min pojkvän. För mig så är det fel att prioritera bort sina vänner bara för att man plötsligt skaffat pojkvän. Det gäller att vara rädd om dom fina vänner man har. 
 


         
 
 
Vi är ju lite barnsliga av oss så självklart ska man ha serpentiner på bordet. Jag fick äran att pyssla med det medans Lina gjorde maten och det blev som det blev, lite som ett barnkalas. Med andra ord inte speciellt vackert men kul.
 
 
 
 
            
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0