Rivstart!

Tjohoo!!
Nu är det slut på långa sovmorgonar och arbetslösa dagar, nu har jag börjat på mitt nya jobb. Började i onsdags och har jobbat nu i fyra dagar och jag trivs än så länge. Jag fick en väldigt rolig men intensiv start. Fick reda på dagen jag började att dom hade en stor begravning på fredagen, det skulle göras ca 24 begravningsarbeten till en och samma begravning! 24! Har aldrig varit med om så mycket på en gång. Så jag fick verkligen visa vad jag går för. Mina kollegor blev faktiskt riktigt imponerade så jag fick äran att göra Kistdekorationen, vilket jag inte har gjort sen jag gick i skolan. Så det var en kul utmaning. Det var dessutom i mina favoritfärger begravningen skulle gå i så det var riktigt kul! Mindre kul var väl att vi fick jobba över till halv tio på kvällen. Man var bra trött om man säger så. Men otroligt kul att få göra alla dessa arbeten som jag blev väldigt nöjd med och som jag fick väldigt mycket beröm för! 
 
Kistdekoration
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0