Fredag

Idag har man varit lite duktig och plockat lite vuxenpoäng. Jag tog mig en god frukost imorse och åkte sedan till Frölunda Torg och shoppade lite. Sen åkte jag faktiskt och handlade mat och det kan jag säga att det händer inte ofta eftersom jag bor hemma. Jag gick runt där med min lilla lapp och kände mig lite vilsen, haha. Två tunga kassar fick jag med mig hem iaf, inte är det billigt att handla mat. Jag handlade främst grejer till lördag då jag ska laga mat till min lillebror och hans kompis och Christian och mig. Vi har nämligen lite föräldrarfritt. Nu har jag precis bakat  hallongrottor som blev jordgubbsgrottor eftersom jag inte hade någon hallonsylt. Tyvärr missade jag potatismjölet som jag dessutom hade inhandlat idag just för att baka men dom blev goda ändå, lite platta och fula bara.
Jag måste gå och städa mitt rum, vilket jag inte har någon lust med, men det måste göras så det är bara att gå och sätta in en ny dammsugarpåse i dammsugaren och börja dammsuga! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0