Badminton

Har spelat Badminton 2 dagar i rad så nu ligger jag gott i min säng med lite träningsvärk här och där. Tycker att det är ett kul sätt att umgås på, jag älskar ju att röra på mig och tävla. I fredags spelade jag med min lillebror och Christian. Inte för att nedvärdera kvinnor men man måste inse fakta att killar är starkare och snabbare, jag hade inte en chans och det gör mig så irriterad! Jag vill också kunna slå iväg "bollen" så hårt men hur jag än tar i så går det inte. Igår va jag och Lina och spelade. Då gick det bättre för mig, mycket bättre. 11-0 i matcher. Lina I love you men du måste nog träna lite mer till nästa gång ;) hihi. Sen åkte vi hem och åt tacos med ett glas rosé och kollade mello, som tyvärr va riktigt uselt! Jag undrar faktiskt va dom tänkte när dom satte ihop det programmet. Jag tyckte inte programledarna passade i det forumet, skämten var inge roliga och pausunderhållningen va katastrof. Då har jag inte ens nämt bidragen.... Tyckte allt va en besvikelse. Kanske har dom bränt alla pengar på Eurovision så det räckte inte till något bättre. Hoppas det är bättre nästa vecka. Vi slog över till Sommaren med Göran när mello var över, den är lika kul varje gång. Det är verkligen en Lina och Erica film. Kvällen slutade med att vi båda somnade till i soffan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0