Julpynta

Nu var det ju mer än en vecka sedan jag julpyntade men jag bloggar när jag har tid med det och vill inte känna någon stress över att jag måste skriva varje dag. Jag jobbade i helgen under advent därför fick det bli lite tidigare än vanligt. Jag satte på julmusik på hög volym och städa första och sedan började jag pynta lägenheten. Vi har fått in en frostspray på jobbet som jag sprayade spegeln i hallen och mitt förnster med. Visst blev det fint? Har inte knäppt så jättemycket kort men några så ni ser lite av det jag gjorde
 
 
Blev så nöjd med granen jag gjorde på jobbet så gjorde även en liten att ha hemma eftersom mamma inte vill ta upp plastgranen iår, för man måste ju ha en gran på jul. Vi har däremot tagit bort stjärnan i toppen och kretatavlan i bakgrunden.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0