Varför ta det lugnt bara för att det är semester?

 
 
 
Det blev en del aktiviteter under första veckan
 
Här har jag varit ute och sprungit för första gången längs stranden, SVETTIGT!
 
Wolleybollmatch mot ryssar och Ukrainare... Betydligt roligare va det ju att spela familj mot familj, även om det blev smått irriterat i våran familj 
 
När bröderna skulle upp på luftmadrasserna i poolen fick man sig ett härligt skratt
 
2:a löprundan på ca 5km
 
Brorsan åker Jetski
 
Pappa och Andreas åkte parasailing
 
Vissa dagar var det riktigt höga vågor. Denna dag va det gul flagg och det va nästan så att man inte kunde bada men det gjorde vi. MAn fick se till att använda benen och försöka hoppa för att inte få hela vågor över sig. Jag hade med mig luftmadrassen och lyckades "surfa" med några vågor, en gång landade jag uppe på stranden. riktigt häftigt!
 
Bolllek i poolen
 
Andreas håller i styrketräning, jag var med en dag och det var bra jobbigt faktiskt. Ni förstår kanske varför vi blev middagsunderhållning för övriga gäster, haha! och då har jag inte tagit kort på situpsen. En dag apploderde folk i baren åt mamma.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0