Shopping

Hej på er! Åh vad man blir lycklig av detta underbara väder! Jag jobbade för första gången på 1,5 vecka igår. Riktigt skönt att äntligen vara tillbaka och faktiskt må bättre. Jag hoppas verkligen denna virus försvinner ur min kropp nu! Ska vänta med att träna till nästa vecka. 
 
Ni kanske såg inlägget om att jag va shoppingsugen? Jag åkte och shoppade i fredags och köpte den vita klänningen med snygg rygg, den V-ringade rosa t-shirten, ett par klackskor och för ovanlighetens skull nagellack. Köpte tre st, ett gammaldags rosa, ett guldglitter och ett rosa,lila,blå prickigt. Har tyvärr inte tagit kort på det än. Men målade på det guldglittriga på mitt gröngblåa nagellack idag, jag målar nästan aldrig naglarna men nu när det är vår/sommar tycker jag det är lite kul. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0