PÅSK

Tiden går så sjukt fort! Det är redan påsk och det är inte långt kvar tills vi går in i maj månad. Vädret börjar ju också ta sig, ska bli riktigt fint i helgen har jag hört och jag med min vanliga tur så jobbar jag såklart. Men jag hoppas vi får fler fina dagar framöver. Mamma och Pappa åker iväg över påsk så det blir lugnt här hemma. Ska till Christian och äta påskmiddag med hans familj på fredag och efter jobbet på påskafton så kommer han till mig. Blir nog en rätt bra påsk tror jag. På tal om att tiden går fort, jag och älsklingen firar redan 10 månader idag! Är så glad att jag har honom! Så jag hoppas månader kommer bli till år. Jag är helt slut i huvudet just nu så jag vet inte vad jag skriver riktigt, hoppas det är någorlunda sammanhängande. Jag har nämligen jobbat med feber eller förhöjd temp nu i två dagar. Och det är nästan 10 timmars pass, så jag är bra trött. Jag har haft detta nu i ca två månader att jag fått feber som kommit och gått. Jättejobbigt då jag inte har känt mig kry nog att träna men tillräckligt frisk för att jobba. Vill inte ha det såhär. Jag vill kunna vara 100%, det är jättesvårt att ta det lugnt på jobbet. Och jag vill komma igång med träningen!! Men det går ju inte att gå emot kroppen.... Ska jobba imorgon också sen är jag ledig skärtorsdag och långfredag iaf. Får hoppas jag kan ta igen mig då så jag är bra i helgen. Vill vara pigg och glad på jobbet för jag älskar ju att vara där, just därför jag går dit när jag är sjuk också. Känns inge kul att ligga hemma när man inte är så dålig så man är sängliggande. Nä nu ska jag muntra upp er med lite bilder efter allt sjuklingsprat.
 
Fågelbosbuketter gjorda av mig. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0