Träningsvärk men är glad ändå!

Halloj!
Hade 2 underbara lediga dagar igen. I torsdags, efter att jag städat och planterat så åkte jag ju till min älskling och sov där. Igår tog jag en lååång sovmorgon, till halv tolv, medans han va ute med hunden. Senare på dagen åkte vi iväg och spelade badminton och det blev även lite pingis. Båda behövde träna nämligen och då slog vi två flugor i en smäll och tränade samtidigt som vi kunde umgås! Det va riktigt kul, vi båda går ju in för att vinna! Christian vann ju badmintonen rätt överlägset, vilket jag inte va så glad över... Men inte så konstigt, han är ju ändå kille och mycket mer tränade än vad lilla jag är, så det får jag ta, men han behövde ju inte vinna överlägset så jag var rätt förbannad på mig själv. Och att han skrattade åt mig och retades, gjorde inte saken bättre! Men kul va det! Pingisen däremot va jag rätt bra på måste jag säga, Jag blev imponerad av mig själv, jag har ju absolut inte spelat mycket, nån gång sådär. Men vi va väldigt jämna och det blev bra spel. Men även där vann han såklart... Men jag va helt färdig när vi kom hem till honom igen så jag orkade inte åka hem så sov en natt till och åkte till jobbet därifrån imorse. Jag va så trött och jag kände hur träningsvärken började komma smygande. Christian hade ju såklart ingen känning alls av nån träningsvärk! När jag åkte spårvagnen mot jobbet så va det jobbigt att föröka att inte somna. Så jag kom gäspandes till jobbet idag, så det va riktigt skönt när man kunde åka hemåt och ikväll ska jag inte göra mycket. Umgås med familjen och kolla film tänkte jag. Nu väntar 5 dagars jobb innan det blir ledigt igen! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0