Instagram

 
Kanske ska skriva nått kort om hur Magnus Uglla va i fredags. Jag och Lina och våra familjer va ju på Rondo och såg hans show. Jag och Lina har ju redan sett den i Stockholm men vi tyckte ju den va så bra så vi ville gå och se den igen och tog med oss familjen också. Den va lika bra som första gången jag såg den, men det som skiljde sig från Stockholm va att det va mycket bättre publik här i Göteborg så stämningen blev en helt annan. Så det var en mycket lyckad kväll! Fick även min teckning på Magnus signerad, även om han mest förstörde bilden så är det väl ändå rätt coolt att han har slängt ett snabbt öga på den och skrivit några sträck där man kan urskilja ett M mitt i ansiktet på bilden. Blev lite besviken, men fick iaf med mig pennan han skrev med, alltid nått.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0