Härlig helg!

Jag har verkligen haft tre underbara lediga dagar! I fredags så åkte jag hem till Christian och va med honom och sov till lördag. Det har varit så underbart väder, förmodligen den sista värmen för sommaren så vi åkte ut till havet och låg där på en klippa och göttade oss hela dagen. På kvällen åkte jag mot Lina och hade det mysigt med henne. Först fick jag en god middag med ett glas rosé till. Sen satte vi oss i deras bubbelpool och tog en drink och tjötade. Innan det va dax för sängen tittade vi på en film med en godisskål och ett glas rosé. Så mysig tjejkväll! Idag gjorde vi inte mycket. Satt ute i solen lite och bara tog det lugnt. Nu har jag precis kommit hem och gör mig lite middag. Potatis, sill, gräddfil och ägg, vad tror ni om det?
 
Nu vet ni det! Har inte bloggat så mycket sen jag började jobba har väl inte haft någon tillräckligt intressant vardag att skriva om antar jag. Mycket jobb har det ju blivit, sen har jag kommit igång med träningen. Det är faktiskt riktigt skönt att va tillbaka på gymmet nu efter sommaruppehållet! 
 
Nu ska jag ta och äta! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0