Fotokonst

Jag älskar att fotografera! Och jag är så nöjd med min systemkamera, nu vill jag bara köpa nya obejektiv till den, men det kostar ju en slant så får bli längre fram. Men iaf, mamma ville ha nya tavlor i vardagsrummet så jag gav förslaget att ta några av mina foton och beställa canvastavlor. Hon nappade på det och vi valde ut två bilder som skulle matcha inredningen, sär färgkoden är ljusgrönt. Såhär blev den ena tavlan
 
 
Jag blev så glad när vi öppnade paketet och fick se hur bra den blev! Riktigt snyggt! Så kul att se sin egen bild på väggen hemma. Den andra tavlan blev minst lika fin, har ingen bild på det men bilden vi valde är den här
 
 
När jag flyttar hemifrån så ska jag bara ha personliga foton på väggarna. Så mycket finare än en köpt tavla om ni frågar mig!
 
Några av dessa bilder tänkte jag sätta upp i vårt röda badrum
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0