Min Vecka

Idag är jag riktigt trött! Har jobbat mina 6 dagar nu varav två har blivit riktigt långa dagar, så imorgon blir en liten återhämtningsdag med träning och myskväll med Malin! 
I måndags åkte jag hem till Lina efter jobbet, vi hade inte träffats på nästan 1 månad så saknaden va stor! Vi pratade massor, åt äppelpaj och skrattade tills vi fick ont i magen. Bästa vänner är något av det bästa man har i livet! Sen körde jag hem på kvällen så gick inte och la mig förrän 12 halv ett, vilket är sent för mig när jag ska upp halv åtta. Tisdagar är mina längsta dagar på veckan 10 timmar va jag på jobbet så va bra trött när jag kom hem. Det blev hem och slänga sig i soffan framför tv:n med god mat. Onsdag hände inget speciellt, jag va helt slut i mitt huvud så jag och mamma myste ner oss i min säng och kollade film. Idag kom jag inte hem förrän åtta och då har jag varit på jobet sen nio i morse så inte konstigt att jag är trött efter helgjobb och dessa 4 ganska långa dagar. Men som vanligt så har det varit en härlig vecka på jobbet! Idag va det final i kockarnas kamp och Göteborgaren tog hem det!! Så härligt! (Oj, hoppas jag inte avslöjade för någon nu som missade och tänkte se reprisen). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0