De senaste dagarna

Har blivit mycket inlägg om jobbet det senaste. Men har inte haft något annat kul att lägga upp tyvärr... I fredags va det ju kanelbullens dag och då bakade jag ju självklart kanelbullar, som den traditionsmänniska jag är! Hade inte bara kanelfyllning utan gjorde även några med seasalt chocklad och några med nutella, MUMS! Kan verkligen rekommendera! Choklad är så fantastiskt gott! Eller vad säger ni? Sen va jag ju som sagt ute i skogen som de tidigare inläggen handlade om. Sen va det fredagsmys med räkor framför idol. I lördags spöregnade det så jag åkte till Frölunda Torg och shoppade. Det blev lite kläder, bland annat två märkes jeans till priset av ett så jag va supernöjd! Sen på kvällen kom det gäster till mamma och pappa och även min lille älskling dök upp tillslut! Söndagen blev väldigt tråkig dock, riktig slappedag då jag inte kom på något att göra när Christian åkt. Ja, det va min helg det! Nu är det två dagar på jobbet till sen är jag ledig tor, fre! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0