Vad händer i helgen?

På fredag fyller min underbara pojkvän år! Hela 23 år! Så jag ska bjuda på tre rättersmiddag hemma hos mig på lördag! Yes, ni läste rätt, Erica ska laga mat (Hur ska detta gå?). Efterrätten och förrätten har jag koll på men det är själva varmrätten där det kan skita sig, men det är tots allt tanken som räknas och hur fel kan det gå? För övrigt så firade vi 5 månader i fredags, sjukt va tiden går fort! Jag gjorde faktiskt en rätt kul grej. Jag skickade en stor röd ros med ett kort i med bud, så våran budkille körde hem den till honom. Det är ju inte bara tjejer som ska få blommor. Han blev väldigt överraskad och verkade väldigt glad och tacksam, så då blev det extra kul. Han hade till och med googlat vad det skulle vara för temperatur på vattnet till rosen, så gulligt. Sen när vi träffades på kvällen så sa han att det va en speciell känsla att få ett blomsterbud, han hade aldrig upplevt det förut och jag svarade med att "jag vet tyvärr inte hur det känns för jag har aldrigt upplevt det själv". Det är så tråkigt när folk man känner säger "vi vågar ju inte ge dig några blommor längre" bara för att man jobbar som Florist! Hallå?! Jag jobbar med blommor för att jag tycker om dom?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0