Söndagsmys

Söndagar för mig brukar vara väldigt lugna dagar, så även denna. Brukar gå och träna men idag orkade jag inte och jag känner att musklerna måste vila efter lillebrorsans pass igår. Det är perfekt med en personlig tränare i familjen! Känner hur träningsvärken börjar komma, vilket är lite skönt ändå för då vet man att det gav någonting. Det som är bra med Söndagkvällarna är att det är bra grejer på tv och det bästa är att dom är efter varandra, inget som krockar. Först Solsidan sen Helenius hörna och sist Bron. Bron är en av de bästa svenska serier jag har följt. Om ni inte sett den så har ni missat nått, iaf om ni gillar svenska kriminalserier.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0