Nu är det jul här i vårt hus

Idag har jag varit ledig och i stort sett bara varit hemma och julpyntat. Lyssnat på julmusik och pysslat, riktigt mysigt, speciellt när det inte va så kul väder ute idag. Jag älskar julen och vi sätter upp allt julpynt till första advent, varför vänta? Julen är ju så snabbt över. På söndag börjar ju julkalendern också! Man blir aldrig för gammal för den. Känns som det går så fort bara, hänger inte riktigt med! Har inte köpt en enda julklapp och nu i december kommer jag jobba som mest! Ikväll ska jag iaf ta mig tid till att äntligen träffa min underbara vän Lina, som jag inte fått krama om på flera veckor, vi har inte ens hunnit prata i telefon?!? Så det ska bli riktigt kul att få tjöta med henne om allt som hänt sen sist. Nu ska ni få se lite bilder på mitt julpynt. Adventsljusstakarna blev jag riktigt nöjd med, varför köpa färdiga ställningar när man kan göra egen mer personlig i ett fint fat eller i en fin kruka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0