Ladies night

Vilken show dom bjöd på grabbarna!! Alla var riktigt bra och man kunde sjunga med i varenda låt! Alla sjöng ju sina största hits som man har lyssnat mycket på när man va mindre. Eric Saade blev en bonus, hade varit bra utan honom också. De som var med va David Lindgren, Andreas Lundstedt, Patrik Isaksson, Tommy Nilsson, Thomas Järvheden, Style (utan Christer Sandelin) och Eric Saade. Alla hade så sjukt bra röster och dom bjöd verkligen på sig själva. Det blev mycket nostalgi, dom började tillexempel med att sjunga Britney Spears låtar . Hon är en av mina barndoms idoler och jag har dessutom sett henne live i Scandinavium när jag va sex år, så det va kul att få höra dom låtarna! Publiken va ju grym, alla va där för att ha så kul. Alla som satt nere vid borden stog upp hela tiden och sjöng med, det blev sånt tryck! När Tommy från Style kom upp och sjöng deras största hits så tog alla i från tårna och sjöng med, det va mäktigt! Vill ha dig i mörkret hos mig lyssnade man ju gör mycket på när man va mindre! Tommy Nilsson, HANS RÖST! Shit va mäktigt det va att höra han live! Jag älskar ju Amelia låten så den spelade jag in! Fick gåshud! Jag har aldrig varit på Ladies night så jag kan ju inte jämföra med tidigare år men tror nog att detta va en av de bättre! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0