Goa härliga träningsvärk!

I Söndags va jag och min lillebror på gymmet tillsammans och det händer typ aldrig. Han går en linje på gymnasiet där han lär sig mycket om träning så jag har länge velat att han ska följa med och visa lite övningar och träna mig och äntligen blev det av. Jag ville köra ett benpass och det fick jag kan jag säga, han tänkte väl "Nu ska hon få så hon tiger". Jag skakade efteråt och va helt slut i benmusklerna, speciellt i framsida lår!! Så nu har jag såklart haft rejäl träningsvärk sedan måndagskväll, gött att känna att det tog men nu kan den gärna få ge med sig. Jag kunde inte ens resa mig från soffan utan att trycka mig upp med armarna, haha. Nu hoppas jag kunna få med han snart igen så han kan köra ett överkroppspass. Vilken förmån att kunna ha lillebrorsan som personlig tränare ändå!
 
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0