Bollar

Hej på er!
Igår tyckte jag att jag var ganska duktig. Gick nämligen upp halv nio på min lediga dag och gjorde lite frukost och traskade sedan till gymmet och va där redan halv tio. Jag har bytt gym från nordic wellness till Träningsverket, som har öppnat i en ny lokal närmare där jag bor, så det va första gången jag tränade där, man känner ju sig lite vilsen när man kommer till ett större gym för första gången men det finns ju så mycket mer maskiner att välja på. Jag tänkte träna överkropp, vilket jag måste gjort ganska rejält för idag har jag träningsvärk i alla nästan alla muskler jag lyckades träna. Gött men kanske inte världens bästa tajming då jag ikväll ska bowla med Lina och Emelie. Men det är skönt att känna att träningen tog där den skulle. Tillbaka till gårdagen.. Efter gymmet så åkte jag som vanligt hem till min lille prins och spenderade fredagskvällen och natten med honom. Vi åkte faktiskt och spelade biljard, vilket var riktigt längesedan jag gjorde så det va kul. Jag älskar ju att tävla och speciellt i bollspel, men tyvärr så vann han med 3-1 i matcher, INTE OKEJ! Men vi hade kul och man borde göra sånt oftare och gärna med några fler. Det va en del som kom i stora sällskap och umgicks medans dom spelade och det är riktigt trevligt, tycker jag iaf. Nu är jag hemma och gör inte mycket alls. Vi ska fira att Farmor har fyllt år med en middag hos oss vid fem sen ska jag träffa Lina och Emelie i stan innan bowlingen, så hoppas på en trevig kväll! 
 
Puss och kram och nyp i stjärten!
 
Bjuder på en bild från jobbet 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0