Sommar, här kommer jag!

Vilket väder vi hade igår här i Göteborg! Jag tog mig en löprunda i slottskogen, sjukt härligt men min kondis är inte där den borde vara, men nu när värmen kommer är det skönt att komma igång och jogga ute. Senare va jag ju bara tvungen att lägga mig i solstolen på balkongen. Under dagen kunde man nästan se när allt grönt och blommigt man väntat på äntligen spricka ut! Jag börjar verkligen få sommarkänslor! Är så glad och lycklig just nu. Mycket beror nog på vad som hände i Halmstad men att sommaren börjar komma bidrar nog också. Det är inte långt kvar till 8 veckors semester (Ja, ni läste rätt 8 veckor it is). Har en del planer så den kommer väl springa iväg men jag ska försöka njuta så mycket jag kan. Första veckan är en Greklandsresa bokad med mitt lilla geléhallon, Lina. Därefter vill jag få in så mycket konserter som möjligt och mot slutet åker jag och familjen till mormor och morfar i norrland i 3 veckor, men jag stannar nog bara i två. Av alla dagar Eric kunde kommit med sin konsert till Göteborg så prickade han förstås in datumet när jag är 70 mil hemifrån och på min mormors 80 års dag... Måste ju bara hem till den, Packhuskajen, det kan man inte missa. Hoppas mormor förlåter mig. Innan man börjar jobba igen är det kulturkalaset och rix fm festival. Har ni några kul planer inför sommaren?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0