Eric Saade i Halmstad

Just nu så svävar jag på moln och kan inte sluta le! Igår va en av de mest flippade dagarna på länge! Fick ett sånt lyckorus, allt kändes så totalt overkligt! Jag ska ta det från början... Jag och Malin drog ner med bilen till Halmstad för att kolla på Eric när han gästade Funkykids. Denna gången va så mycket bättre än förra för nu kunde man gå fram till scenen och stå riktigt nära och det blev mer drag. Man blev så glad av att se honom komma ut igen och han va själv väldigt glad och dansade en hel del! Senare skulla han gästa igen men det hade vi inga biljetter till men vi satt och pratade med några andra fans som skulle gå och då ångrade vi oss och köpte till den med. Vi fick se han igen alltså! Hahaha. Vi fick ännu bättre platser denna gången och att få se han ännu en gång gör en ju bara ännu gladare! Jag kom på mig själv att bara stå där och njuta och verkligen vara i stunden inte hålla på med kameran för mycket. Men jag har ju såklart bilder och videos från båda. Men det blev inga jätteskarpa bilder p.g.a. ljuset där inne. Men det va en sak till.... det allra bästa!! Efter det va slut så gick vi på baksidan av arenan och hittade Erics bil! Ja, Erics bil!! Så vi stod där och väntade (Fan va läskiga vi är ibland asså, undra hur man själv hade tänkt som kändis?! Haha) Efter en liten stund så dök han upp! Vi hejade och han kom fram och pratade med oss 6 personer som hade samlats. Han gav alla en kram och sa till mig, är det inte du som ritar (Han kände igen mig!!). Så hade jag ju med mig en tavla till honom som jag gav, med teckningen han har sett på twitter. Kan inte återverätta i ord så ni får kolla på videon. Efter vi hade stått och pratat lite tog han kort med alla och sen va han tvungen att sticka iväg, i sin sjukt snygga bil! Därefter flippade vi ur! Jag tänkte bara hur fan ska jag kunna köra hem i detta tillståndet, men det gick tydligen!
 
 
Första gästframträdandet
 
 
Andra Gästframträdandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0