Förbättring

God kväll på er allihopa! Ni har väl inte glömt att ställa om klockan idag så ni inte kommer för sent imon? Det är ju bra att det är röd dag iaf. Jag börjar må lite bättre nu, ska försöka ta mig ut imon har varit inne nu i tre dagar och vilat. Idag tog jag tag i en grej som har retat mig länge. Det gäller en teckning där jag blev väldigt nöjd med kläderna men inte med ansiktet och jag har tyckt att det förstör hela bilden. Så idag satte jag mig med den och förbättrade den, tycker jag iaf! Vad säger ni?
 
Första gången jag målade                     Efter små ändringar                              Orginalet
Jag kanske ska tillägga att första gången jag målade så valde jag att inte ta med smutsen han har i ansiktet men idag tyckte jag att det blev bättre när det va som orginalet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0