SEMESTER!!!!

Hej på er! Äntligen har jag semester, den började på midsommar med det är först nu det känns som semester på riktigt. Jag åker nämligen till Grekland om bara några timmar! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, kan inte fatta det! Har inte varit utomlands på 5 år! Ska bli så otroligt skönt och att jag åker med min bästa vän gör ju inte saken sämre! Jag ska snart dra mig mot henne för att sova och sen samåka till flygplatsen vid 4, japp det är riktigt tidigt, men vi är fortare framme i Grekland där solstolarna står och väntar och då kan man passa på att sova lite! Jag har inte haft så mycket fritid på sistone, jobbet har tagit upp en massa tid den sista veckan och jag har varit så trött. Pojkvännen och vänner har tagit resten av tiden då jag inte varit på jobbet! Jag är bara såå lycklig just nu! Men under mina hela 8 veckor av semester så ska jag försöka uppdatera med massa bilder och videos som jag vill dela med mig av! Jag hoppas ni fortsätter kika in här även om uppdateringen inte är va den borde vara!
 
Pöss på Er!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0