Uppdatering på gång!

Hej på er! Hoppas ni har en lika underbar sommar som jag har! Kom ju hem från en fantastisk vecka i Grekland, för en vecka sen nu. Vi har haft det otroligt bra. Ätit gott, solat och badat, skrattat och knäppt en massa kort som ni kommer får se en del utav. Under denna veckan jag har varit hemma så har jag träffat min pojkvän, Christian, herregud va jag saknade honom när jag va borta så det va så skönt att få krama om honom! Jag har träffat Lina och bytt bilder och hon tonade mitt hår (samma färg som jag brukar mörkare och rödare). I lördags åkte jag till Sövde, som är en liten by mitt ute i ingenstans i Skåne, där Eric hade ett stopp för sin sommarturné! Jag behöver väl knappt säga att jag tyckte det va bra va? Nä, tänkte väl det ;). Innan Eric började va en liten del av digiloogänget där och drog några schlagerlåtar m.m. Bl.a. så va Magnus Carlsson där och han är ju en av mina barndomsidoler så det va så speciellt att se han live efter alla dessa år! Kvällen blev väldigt lyckad iaf och det va väldigt härligt väder! Bilder på detta kommer också upp såklart! Jag har även hunnit med att ara vid stranden och sola, vi har ju haft kanonväder denna veckan! Valde verkligen rätt vecka att åka iväg på! Tyvärr ser det ut som att det blir sämre nästa, då Gothia cup börjar.... Imorgon ska jag, Lina och Christian åka till Liseberg och köra 10-kamp. Ska bli riktigt kul med tanke på att det är första gången dom träffas, spännande! Vi är sådana tävlingsmänniskor alla tre också så det blir nog gör kul! Och vet ni vad jag ska göra på Fredag? Jag och Lina ska på Gyllene tider på Ullevi! Ska bli riktigt kul och hoppas på bra väder!
 
Bild från Grekland
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0