SÖVDE OCH INTE SKÖVDE

Har ni hört talas om Sövde nån gång? När jag såg det namnet trodde jag dom glömt k:et i Skövde, haha. Så jag trodde först att konserten skulle vara i Skövde när jag skulle boka biljetter, nära och bra tänkte jag! Men nä, det va en liten by i Skåne som inte låg så nära Göteborg... Men som tur är så finns det bil och en mamma som kunde följa med och dela på körningen! Vi körde faktiskt ner från Göteborg på 3 timmar, så gick ganska smidigt ändå! Sövde va en mycket söt lite by mitt ute i ingenstans! Och scenområdet "Amfiteatern" va riktigt mysigt! Vi hade strålande sol och vi va riktigt taggade för att se konserten! Har ju redan berättat lite om detta så här kommer bilder!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0