Då va man framme i Paradiset!

Här kommer jag spendera de närmaste 2 veckorna! Mitt ute i skogen, närmaste granne är ca 2km bort. Nu kanske ni tänker, men vad gör man egentligen på dagarna? Jo det ska jag tala om... man kan fiska, fiska och hmmm... fiska! Haha, nä då, men nästan så är det! Det är ett perfekt ställe att ha semester på för man tar det verkligen lugnt och är ute i friska luften hela dagarna! Som ni förstår så tillbringar man mycket tid på sjön, som ligger precis nedanför huset, men det finns ju såklart andra grejer att hitta på. Jag har t.ex en egen fyrhjuling som jag kan dra ut i skogen och köra med, sjukt kul är det! Man umgås väldigt mycket med varandra, spelar sällskapsspel till exempel, vilket jag tycker är grymt kul (om jag vinner då). Sen finns det ju självklart tv och jag har ju datorn med mig, ifall man får tråkigt. Det är ca 2 mil in till stan, lilla Ljusdals kommun, om man känner för att se lite annat folk och kolla lite i affärer. Man kan även åka iväg till t.ex. Järvsö, Hudiksvall och Bollnäs. Det finns olika sjöar man kan åka och bada i om temperaturen tillåter (japp jag erkänner, jag är en riktig badkruka). Man kan passa på att träna. Perfekt att jogga till brevlådan som ligger ca 3 km bort, så 6km fram och tillbaka, lagom runda! Sen kan man styrketräna på tomten. Det är ju också skönt att cykla runt på grusvägarna och bara kolla in naturen. På kvällarna kan man gå ner och sätta sig på bryggan och njuta av en kopp kaffe och kolla på solnedgången, kan det bli bättre?
Bild från bilresan 
 
Här bor jag 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0