Snart dax för fredagsmys

Jag är ganska trött för tillfället! Har fått jobba ganska mkt extra på jobbet vilket är superkul och pengar tjänar man men i mitt yrke tro det eller ej så behöver kroppen vila, Florist är inte bara en dans på rosor ska ni veta. Det är en kollega som varit sjuk i två veckor så jag har fått jobba hennes dagar också. Men nu ska jag få vara ledig helgen så sista dagen imon på den här veckan alltså. Det är inte det att jag inte vill jobba, men jag vill inte jobba för mycket så jag inte hinner med min vardag. Träningen blir lidande, mitt rum behöver städas, jag behöver handla och även umgås med vänner. Men jag är så tacksam för att jag har ett jobb att gå till varje morgon för det är inte alla som har! Så nu vet ni vrf jag inte haft så mycket tid till bloggen, och mobilen har jag inte fått hämta än så inga inlägg den vägen går ju heller ..  Det jag saknar för tillfället är massa grejer att se fram emot, nu när det är så tråkiga månader vill man ha saker att längta efter. En sådan sak har jag ordnat för mig och Lina. Jag har nämligen gett henne i 20 års present att vi ska åka till Stockholm i februari och bl.a. kolla på Magnus Uggla som vi båda diggar skarpt. Det ska bli sjukt kul!! Men vill ha fler saker! Hoppas Eric kommer med nått som man kan åka på!
 
Pöss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0