Slutet på 2012, början på 2013

Gott nytt år på er!! Jag hade ett jättebra slut och en väldigt härlig början på 2013, jag spenderade nämligen min nyår med en av mina allra bästa vänner, Lina. Vi båda jobbade till tre sen åkte jag och hämtade henne eftersom hon skulle ha med sig all middagsmat så va det lite mycket att ta på bussen. Vi firade hemma hos min mammas bästa kompis, vi fick låna hennes lägenhet. Vi lagade tre rätters och drack mass gott till. Vid tolvslaget gick vi hem till mig som bara är en bit bort där min familj hade fest med massa andra, så kollade vi på när dom smällde raketer, sen gick vi tillbaka. En perfekt tjejkväll med mycket skratt och som avslutades med Singstar fram till att vi la oss halv fem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0