Chill Söndag

Hej på er! Hur har ni det? Själv har jag det riktigt bra. Skönt med lite ledigt. Igår tog jag sovmorgon och sen blev det 2 timmar på gymmet. Körde gärnet, tror jag fick med de flesta musklerna. Sen hem och iväg till Frölunda Torg för att köpa lite saker som jag behövde. Skönt att få gjort saker jag inte hunnit. Idag ska jag inte göra nått speciellt. Ska greja lite med min mobil som jag äntligen fick hämta ut i Fredags!!! Snacka om att det verkligen blev 2 låååånga veckor utan den, hemskt att säga det men så va det (känslan av att inte kunna vara utan nått, att vara beroende är lite läskig, speciellt när det gäller nått så simpelt som en mobil...). Kanske det blir en tur på gymmet, får se... Sen ska jag nog städa mitt rum och lyssna på musik bl.a. den här
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0