2012

 
Jag tänkte att jag äntligen ska få gjort en liten resumé av mitt liv 2012, bätrre sent än aldrig antar jag.
 
Januari
Hittade inget kul alls, antar att jag jobbade lite extra på la Fleuriste och bara längtade efter att det skulle bli April
 
Februari
Denna månaden hände faktiskt något riktigt kul. Jag vann melodifestivalbiljetter till deltävlingen i Göteborg. Kan fortfarande känna stämningen då hela publiken ropar David, David.
 
 
 
Mars
Loreen vann melodifestivalen, Eric gjorde ett riktigt bra framträdande under finalen i globen då han skulle lämna sångfågeln. Det va 100 års jubileum på min förra arbetsplats La Fleuriste, så gjorde mkt kul på jobbet
 
APRIL!!!
Den bästa månaden på hela året! Eric släppte en ny platta och hade en vårturné med Backstagepass! Lätt det bästa som hänt mig, nog det bästa köp jag gjort någonsin! Va ju bara tvungen att göra det två gånger!
 Han va verkligen så underbar och fin som man föreställt sig och så otroligt lättsam att prata med <3
 
Jag åkte till Stockholm för första gången i mitt liv (visst jag har varit på tågstationen och kört igenom med bil men det räknas inte... Jag och en kompis va och kollade på SM i blomsterbinderi
 
 
Maj
Förutom jobb så träffade jag Molly Sandén för första gången. Hon är en av mina förebilder så det va kul att få komma så nära och prata med henne.
 
Juni
Jag fyllde 20 år, kändes som ett stort kliv in i vuxenlivet, lite läskigt måste jag säga. Jag firade min födelsedag på bästa sätt men innan det så va jag och tittade på en liten men väldigt duktig och musikalisk man, med skåns dialekt
Dagen innan min 20 års dag åkte jag och två Saadekompisar till Eskilstuna och Rix FM Festival, vi sov på vandrarhem och åkte sedan vidare på min födelsedag till Uppsala och Rix FM Festival. Kunde inte firat den på ett bättre sätt. Framför en scen, blöt, i regn på en lerig gräsmatta, studsandes och skrikandes med massa andra tjejer! Ja, jag kan inte komma på nått bättre.
I Eskilstuna va det fint väder iaf.
Uppsala
 
 Det va verkligen en kul tripp vi gjorde
 
Men det va bara början på musiksommaren
Ulrik Munther -Liseberg
 
 
MTV World-stage Götaplatsen. Jag fick höra Loreens fantastiska röst live, helt otrolig upplevelse
 
Juli
Lotta på liseberg va ju igång så de flesta måndagarna va man där. Gothia cup, brorsan spelade och man va där och hejade och jag minns att det va svinkallt för att vara sommar. Jag firade min Födelsedag med tjejerna! Farfar fyllde 80!
 
Augusti
Jag åkte till Stockholm igen, med en granne och barndomskompis. Jag skulle ju då se Eric såklart och hon ville hänga med!
 
 
Såhär lycklig va jag!! Tycker denna bilden är så härlig! Älska livet!!
 
 Några dagar senare va det dax att se Eric igen, men denna gång på hemmaplan, Lotta på Liseberg
Supermatchen
 
Sen drog jag och Lina till Dannmark, det va min 20 års present från henne!
 Vi bodde på badhotellet The Reef och hade det hur bra som helst
 
 
 
Några dagar senare va det dags för Rix FM Festival igen, i Göteborg!
 
 
Jag va på min första anställningsintervju (nej, jag va inte klädd som på bilden ovan, riktigt så vågad är jag inte). Men det gick rätt bra tror jag, för jag fick jobbet och det är där jag jobbar nu!
 
September
Då hände det inte så mycket direkt, Jag började på nya jobbet och det kanske va tillräckligt
 
 
Oktober
Hösten började närma sig, behöver jag säga mer? Jag fick förgylla vardagen med ett par roliga skor
 
Jag tog upp mitt tecknande och gjorde en hel del bilder faktiskt
November
Twilight, Breaking Dawn part 2 hade premiär och den överträffade iaf mina förväntningar
Eric släppte nytt material
Jag och MAlin bilade till Helsingborg för att se Eric uppträda på invigningen av Helsingborgs arena. Jag körde för första gången 20 mil i sträck!
Jag blev retweetad för första gången av Eric
 
Det traditionella julbaket
´Jag tecknade ännu mer
 
 
Det här va sååå kul!! Eric svarade mig på Twitter!! Och jag visste att han hade sett tekningen
December
Spenderade mycket tid på jobbet men hann med och fira jul och nyår också såklart!
 
 
 
Jag hoppas att 2013 blir minst lika händelserikt och fyllt med musik som 2012!!
 
Hur va erat 2012?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0