2 låååånga veckor

Hej på er!
vad har hänt sedan nyår?? På nyårsdagen va man ju rätt seg om man säger så... men det va inte värre än att man hade Huvudvärk och va slö, jag är inte den som blir väldigt bakis heller brukar vara ganska hungrig faktisk. Dagarna därpå jobbade jag sen har jag varit ledig fredag, lördag och idag söndag. I fredags åkte jag, min bror Andreas och pappa och spelade badminton. Skönt att få röra på sig efter allt ätande. Vi hade väldigt kul, och jobbigt va det. Vi körde att två spelade och en vilade och så körde man 2 matcher i rad och så bytte man. Pappa hann att spela 4 matcher sen va det kört. Han skulle sträcka sig efter en boll framme vid nät och la all vikt på ena benet och det small till i baksida lår, och hann föll till golvet. Sen fick jag och Andreas spela resten och inte långt efter så fick jag as ont i min armgåge när jag skulle ta i och slå i en viss vinkel, typ tennisarmbåge, man bara va fan e det här, pensionärerna som är ute på banan eller vaddå? Efter ca 1 timmes spel så åkte vi hem. Igår vaknade jag upp med världens träningsvärk som blev värre och värre. Skinkorna, skuldrorna, midjan, höfterna, inte okej att va såhär otränad, men jag tröstar mig med att det va ovana rörelser. Mycket start och stopp och inte springer man runt och slår iväg en fjäderboll varje dag. Får spela oftare för kul är det och extra kul att spela med familjen. Det retar mig bara att pappa som snart är 50 leker med oss!! Måste bli ändring på det! Idag när jag vaknade kunde jag knappt röra mig, vad hade hänt? Jo nackspärr, AJJ!!! Idag har jag även ont i vaderna, en sak är säkert jag lät ju inte pappa och Andreas vinna utan kamp, jag måste ha tagit i som fan, haha! Hoppas det gått över tills imon för nu ska jag jobba mån, tis, ons, fre, lör, sön, mån.
 
Det jag skulle säga va att jag kommer inte vara så aktiv på instagram för er som föjler mig där för jag har nämligen lämnat in min bebis på lagning och får tillbaka den inom 2 veckor!! 2 veckor!!! Så nu får jag ha min gamla mobil, Kan tänka mig att det är samma känsla som när man flyttat hemifrån och sen helt plötsligt måste flytta hem igen. Jobbigt! Men har jag klarat mig innan så borde jag klarar mig nu.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0