Färdig Packat!

Idag har jag haft fullt upp att prova massa kläder för att få ihop bra outfits till äventyren i Stockholm tor-lör. Säkert fler som känner igen sig, man står framför garderoben och har fullt med kläder men ändå hittar man inget som passar... Men efter mycket provande blev jag klar med vilka kläder som ska med, men då kommer ju nästa problem... att få ner allt i resväskan men efter lite pusslande gick det tillslut. Sen la jag mig i soffan framför en film.
 
Ikväll ska jag på bio med mamma m.fl. och se Call Girl, hoppas den är bra! Imorgon ska jag jobba och njuta av alla nya blommor som kommer har kommit till butiken. Sen bär det iväg till huvudstaden och Magnus Uggla!! Ska bli så kul att få se han live! Ska försöka uppdatera lite på instagram medans jag är där.
 
Pöss på er!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0