Kvällsfiske

Igår kväll åkte jag med Morfar och Farfar ut och fiskade på kvällen. Solen lyste som en strålkastare ner på det spegelblanka sjövattnet. Båten gled fram på vattnet, det va en underbar kväll. Så mysigt att få umgås med bara dom två, är så otroligt tacksam för att jag har fått ha alla mina mor- och farföräldrar hela uppväxten. Dom är helt underbara och det roligaste är att dom har så kul tillsammans bara dom fyra. Morfar känner ju till sjön och åkte till ett ställe som jag aldrig fiskat vid och där fick vi två jättefina abborrar var. Det va en lyckad kväll i solnedgången! Andreas och Pappa satt i en annan båt, men dom fick ingenting, haha men jag fick några riktigt fina bilder på dom i solnedgången
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0