Hemlägtan

Imorgon ska jag äntligen få börja packa för på onsdag går tåget hem till Göteborg, och jag får krama min underbara pojkvän igen, som jag saknar oerhört mycket! Nu de senaste dagarna har jag verkligen räknat ner Det är inte det att jag har tråkigt utan det är den där saknaden och längtan som gör det så jobbigt. Men titta bara på bilden, att sitta och blogga och ha den utsikten är ju underbart. Vi har haft fantastiskt väder, strålande sol nästan varje dag, vilket man inte är bortskämd med här i Sverige. Det kanske känns som vi inte har gjort så mycket och det har vi väl inte heller men det gör ingenting, det är en underbar plats att vara på och bara ha lugn och ro och umgås med varandra. Det blir en del fiske det blir det men även detta: härliga middagar, sola i utlandsvärme, bada i en avskild kanal inne i skogen där man simmar mot strömmen och tittar upp mot trädkronorna, spela spel, skratta, köra fyrhjuling, knäppa kort, lite vattenkrig har vi klämt in också m.m.....  Jag älskar det iaf! Det är semester!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0