Följ ditt hjärta! Put your hearts in the air!

Många av Erics låtar handlar om det. Alla meningar förutom 1, på min header kommer från Erics låttexter! Jag är en sån person som tror på mig själv och har alltid gått min egen väg oavsett vad andra har sagt. Jag va tjejen som klädde ut sig till en söt katt på ett Halloweenparty, bara för att jag ville, brydde mig inte så mycket om vad de andra barnen skulle tycka (min mamma försökte övertala mig, men lyckades inte). Så jag har alltid varit stark i mig själv, en tjej som vetat vad hon vill, grymt envis! Detta har faktiskt förstärkt sen jag började följa Eric och lyssnat på hans texter. Tror det är många som inte riktigt förstår charmen med honom, speciellt inte folk i min ålder. Men jag skäms inte för att han är en förebild för mig, folk får skämta och tycka det är kul och lite barnsligt, bara av min släkt och familj får jag höra en del. Haha! Men som jag har skrivit: Gör dina egna val för det är DU som ska leva med dom!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0