Bilder från promenaden

Några dagar senare, men bättre sent än aldrig som man säger. Det va verkligen jättemysigt att gå runt med kameran, lyssna på musik och bara njuta av den vackra omgivningen som är här! Jag har nämligen oftast väldigt lätt för att umgås med mig själv, eller man kanske ska säga jag har inga problem med att vara ensam för en stund. Men däremot tanken på att flytta till egen lägenhet oh inte bo med någon när man har delat hem med tre stycken i nästan hela sitt liv, det känns lite ensamt. Men jag har ju alltid velat ha ett husdjur så när jag får en egen lite lya kanske det är dags att skaffa ett, vi får se... Tillbaka till min lilla skogspromenad. Jag gick ganska långt, bara man ska fram till vägen så ska man gå 500m. Så jag knäppte en del kort som ni nu ska få se
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0