Helt sjukt!!!

Igår fick jag ett sms sent på kvällen av min kompis Malin. Hon skriver att Molly Sandén lagt ut min teckning på hennes blogg!! Jag fick panik och gick in direkt och mycket riktigt så hade hon det, den låg även uppe på instagram. Jag blev så chockad och så otroligt glad!! Kan fortfarande inte fatta det riktigt. Och att få dom orden från henne, det är stort för mig!
Detta gjorde ju att jag fick otroligt mycket uppmärksamhet! Min instagram stormades med gilla markeringar, kommentarer och jag gick från ca 60 följare till över 400 på några timmar! Vad hände liksom?!?!  
 

Kommentarer
Postat av: Sam

Gratulerar! :)

2013-04-25 @ 04:57:58
URL: http://yourdarkest.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0