Funkykids i Helsingborg!

Igår va jag och Malin ute på vägarna igen! Så sjukt skönt att ha körkort! Bilen gick mot Helsingborg igen, där vi skulle se Eric Saade gästa Funkykids. Vi mötte upp ett annat Saadefan, Caroline som jag lärt känna och som är riktigt härlig att umgås med, så kul att få träffa henne. Vi var taggade för vi hade inte sett honom sen i november! Fast han bara gjorde tre låtar så är det ändå värt resan, det är en sån jävla kick varje gång man får se han komma ut på scenen, det är svårt att beskriva. Det är kul att bara komma ut och hitta på något tillsammans och se lite av en annan stad, komma hemifrån lite. Det va härligt väder och våren hade kommit mycket längre än här. Mycket grönare och blommigare än här i Göteborg!
 
Tyvärr va det väldigt dåligt ljus i lokalen så att knäppa kort va ju bara att glömma med min kamera så jag filmade istället. Det kommer i ett senare inlägg. Här är lite blandade bilder från min och Carolines kameror
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0