Tisdag

Go kväll på er!! Tänkte bara skriva lite om min dag. Har varit ledig, men har inte gjort så mycket. Vädret har ju inte varit så kul... Jag började dagen med att äta en god lång frukost, älskar att sitta i soffan med en god filt framför tv:n och dra ut på morgonen när man inte har något bestämt. Sen gick jag och tränade och varför är det så jobbigt innan man väl är på gymmet och sen när man väl är där så är det så kul, iaf så tycker jag det. Sen va det hem igen och få i sig lite mat, så kom brorsan hem och vile ha skjuts till träningen och självklart ställer man upp och kör, vad har man annars körkort till? Till middag lagade jag köttfärssås och spaghetti, jag är verkligen inte bra på att laga mat eller jag har inget intresse i matlagning så lagar oftast det enklast möjliga. Så hur ska det bli när jag bor själv en dag? Hur tråkigt är det inte att laga mat till sig själv? Efter maten blev jag så sötsugen så jag gjorde kokosbollar till en kopp kaffe, mums! Bakning däremot tycker jag är kul! Imorgon är det jobb igen, ser fram emot att se vilka nya blommor som kommit. Är så tacksam över att jag hittat ett yrke som jag trivs så otroligt bra med och att jag dessutom har fått jobb inom det yrket. Allt känns så himla bra just nu!!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0