Såhär såg jag ut någon dag nu i veckan

Gud vilka tråkiga inlägg... Men har inte haft tid och har inte haft nått att blogga om de senaste. Har velat ta lite outfitbilder och sånt på de nya inköpen jag gjorde för ett tag sedan men det har ju bara regnat och blåst, inget kul att vara ute och fota då inte. Ni får gärna ställa frågor om det är något ni undrar över, skriv vad som helst! Så kan jag svara på dom i ett inlägg sedan i så fall. Ni kan fråga om allt möjligt, allt från varför jag valde att gå floristlinjen till vad jag har för skostorlek, skriv det ni vill veta helt enkelt! Om ni inte har några frågor skulle det vara kul om ni slängde in en kommentar på vad som är bra och mindre bra med bloggen och vad jag kan förbättra, det är ju ändå ni som ska vara nöjda.
 
Nu har jag jobbat i helgen här, så imon börjar redan en ny vecka och som vanligt börjar jag klockan ett och på tisdag är jag ledig. Då ska jag och Anna ha en heldag på stan, mys!! Hoppas det inte ösregnar bara. Imorgon kommer min lilla smällkaramell hem från turkland, LINA har saknat dig sååå!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0