Ny mobil snart??

Tjolahopp alla läsare!!
Idag har jag varit ledig, så har passat på att gå till gymmet. Har en rejäl träningsvärk i magen och armarna sedan i tisdags så jag körde mest ben idag. Nu kom jag precis hem från Frölunda Torg, tog bilen för det regnar, skulle bara köpa lite rengöring till ansiktet som va slut. Sen blev det även en ny hårfärg (toning), lite rödare denna gången, får se när jag får tid till att sätta i den. Sen har min mobil börjat bli väldigt seg, jag är då ganska efter när det gäller den mobila världen. Jag har en vanlig sony ericsson (ingen touch alltså) och trivs så bra med den för den kostar mig nästan ingenting, ingen månadskostnad iaf. Det jag saknar är att jag inte kan mobilblogga eller gå med i instagram, går alltså inte in på internet på den. Så jag va inne på Telia för att höra lite om kostnader och förslag. Så nu sitter jag här med en bok och fattar inte vad jag ger mig in på. Kan inte se mig själv med en sån mobil jag va liksom den enda ungen i min klass i femman som inte hade en mobil, jag har aldrig varit den personen som vill göra som alla andra gör bara för att följa strömmen. Men förmodligen kommer jag inte fatta hur jag klarade mig utan den när jag väl har skaffat en. Ja, fortsättning följer på det här....
 
Är det någon som har förslag på nån bra android mobil??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0