Ny mobil = Nya möjligheter

Nu ska ni få se min nya bebis!
I Söndags efter jobbet gick jag till Frölunda Torg och köpte en ny mobil. Det blev en Samsung Galaxy S3, med ett abonemang på Halebop för 249kr i månaden, helt okej tyckte jag. Eftersom jag betalde mobilen, som blev billigare med abonemanget så betalar jag inget för själva mobilen i månadsbeloppet. Det blir ju trots allt samma pengar i slutändan. Det va inte så svårt att välja mobil, utan det som va det svåraste va ju såklart att välja färg! Hahah, är det en typisk tjejgrej tro? Nu fanns det ju bara 2 färger att välja på, vit och mörkblå, vilken jag valde ser ni ju på bilden. Så nu håller jag på att lära mig hur den fungerar och som jag visste redan innan så har jag problem med touchtangentbordet (men det har väl alla i början, eller?). Så det är däför jag inte har hunnit blogga så mkt de senaste dagarna, har varit helt inne i mobilen och sen har jag ju jobbat hela helgen också. Får se när mitt första mobilinlägg kommer upp! Ni får ha lite överseénde med att det kanske blir lite fel bokstäver i mobilinläggen nu i början! Jag har även skaffat instagram, vet inte hur aktiv jag kommer vara där, men jag gillar ju att ta kort så vi hoppas på det bästa! Vet någon förresten hur man får instagraminläggen att publiceras här på bloggen?
Lite kladdig skärm, men annars är den fin än så länge! Ska skaffa skal och sånt när jag fått lön!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0