Håll hårt i din goda vän för där ute finns det gått om ormar

Hej på er!! Som ni har sett så har det inte gått så bra med mobilbloggandet, blogg.se vill inte samarbeta så därför har det inte blivit så mycket inlägg...sorry. Jag vill verkligen uppdatera mycket mer än vad jag gör men tiden räcker liksom inte till, men viljan finns där, det ska ni veta.
 
Idag ska jag hem till mitt illa söta geléhallon Lina. Vi ska ha en myskväll och bara umgås! Kanske blir det ett bad i deras bubbelpool och vi kanske tonar mitt hår, vi får se! Jag kommer hem imon och då ska jag försöka ta lite kort och lägga in här på saker ni har missat, men lovar inget.
 
Pöss på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0